Mara Maastricht

Jop Kissels: Acquisitiemanager
Thijn Bongers – PR-manager

Foto-mara-maastricht.jpg

Ook in het zuidelijkste puntje van Nederland wordt Mara goed vertegenwoordigd! Een bestuur bestaande uit acht studenten van S.V. Circumflex, M.S.R.V. Saurus, M.S.V. Tragos, S.V. KoKo en Onafhankelijk Maastricht zet zich in Maastricht met hart en nieren in voor Mara. Deze variatie aan studenten is dan ook onze sleutel tot succes. Door middel van allerlei activiteiten op de verenigingen zorgen wij er samen met het Maastrichtse studentenleven voor dat er geld opgehaald wordt voor Mara. Zo organiseren we onder andere mensa’s waarbij er een heerlijke maaltijd wordt verzorgdvoor meer dan honderd studenten per keer! Ook zijn er loterijen, die een groot succes zijn door de leuke prijzen die er te winnen zijn. Dat Mara leeft in Maastricht, blijkt wel door het grote enthousiasme dat ook het Maastrichtse bedrijfsleven heeft om bij te dragen aan de loterijen door middel van het sponsoren van prijzen.

“Het bestrijden van de uitzichtloosheid van de jeugd”

Naast het harde werk in Maastricht zelf, steken wij ook in de Balkan onze handen uit de mouwen. Jaarlijks vertrekt een deel van het bestuur in de zomer naar de Balkan om daar hulp te bieden aan onze doelgroep: kinderen en jongeren. Wij bezoeken voornamelijk scholen en opvanghuizen met kinderen. Op deze manier proberen wij als studenten onze bijdrage te leveren aan het bestrijden van de uitzichtloosheid van de jeugd in bepaalde gebieden. Om dit te kunnen bereiken is natuurlijk alle hulp en steun welkom. Donateur worden kan door dit formulier in te vullen.

Adres Straatnaam 00
0000 AA Maastricht