bestuur_mara_amsterdam_.jpg

Rosalie Swart: Vice voorzitter & Commissaris Acquisitie & Donateurs
Hannah van der Rest: Commissaris social media & Promotie 1
Annelotte van der Mark: Commissaris social media & Promotie 2

Voor algemene vragen, opmerkingen of vragen over donateurschap is Stichting Mara Amsterdam te bereiken op: info@amsterdam.stichtingmara.nl.

Stichting Mara Amsterdam focust sinds een aantal jaar op jeugd en educatie. Onder het mom van ‘voor studenten door studenten’ richt stichting Mara Amsterdam zich op jongeren in de Balkan regio. Het faciliteren van educatieve voorzieningen brengt hoop, plezier en hopelijk weer een gevoel van geloof in de toekomst. Wij geloven dat wij dit kunnen bereiken door de voorzieningen op de locatie zelf te bieden en samen te werken met de lokale bevolking in de regio. Op deze manier denken wij goed aan te sluiten op hun behoeftes. De producten kopen we in het land zelf omdat wij het belangrijk vinden dat de lokale economie van dat land ook wordt gestimuleerd. Onderwijs kan in veel gevallen plezier brengen en daarnaast bijdragen aan de vermindering van de kwetsbare positie waarin veel jongeren zich bevinden.

Mara Amsterdam is onder andere in Albanië, Kosovo, Macedonië, Bosnië en Herzegovina en Roemenië geweest. Tijdens onze reizen kan iedereen ons volgen via onze sociale media en wordt er achteraf een verslag geschreven om onze donateurs up-to-date te houden. In 2019 en 2020 heeft de goede doelen commissie van studentenvereniging L.A.N.X., Lanx Cares, projecten van Mara Amsterdam gesteund om hun steentje bij te dragen aan een goed doel.

Wij komen een keer in de twee weken samen en zitten vol met ideeën om te kunnen helpen in de Balkan! Wil jij meedenken of wil jij zelf een bijdrage leveren, mail dan je idee naar info@amsterdam.stichtingmara.nl. Donateur worden? Dat kan door dit formulier in te vullen.

Adres Van Hilligaertstraat 1-3
1072 JW Amsterdam