Mara Amsterdam

Anne-fleur Slagt – Secretaris

Ankje Vulto – Penningmeester

Hanne-Eva van Bremen – Extern

Voor algemene vragen of opmerkingen is Stichting Mara Amsterdam te bereiken op: info@amsterdam.stichtingmara.nl.

Voor vragen over donateurschap is Stichting Mara Amsterdam te bereiken op: penningmeester@amsterdam.stichtingmara.nl.

Stichting Mara Amsterdam focust sinds een aantal jaar op educatie. In het kader van ‘voor studenten door studenten’ richt zij zich op jongeren en studenten op de Balkan. Het faciliteren van educatieve voorzieningen is dan ook waar de bestuursleden zich voornamelijk voor inzetten.

“We geloven in de verbetering van de toekomst van deze landen die geografisch zo dichtbij liggen maar educatief nog een lange afstand te overbruggen hebben. We hopen de jongeren in middelen te kunnen voorzien waarmee zij vooruit kunnen komen”.

Anders dan de andere Mara-steden is Amsterdam niet aangesloten bij een studentenvereniging maar probeert ze geïnteresseerden op alternatieve wijze te bereiken. Na reizen naar onder andere Albanië, Kosovo, Macedonië, Bosnië en Herzegovina en Roemenië reist ze in 2015 af naar Oekraïne. Op deze manier is Mara Amsterdam op zoek naar een nieuwe vormgeving van de oude idealen waarop Mara ooit ontstaan is.

Adres Straatnaam 00
0000 AA Amsterdam