Mara Leiden

Elisa de Kok – Social media
Diederik Bertels – Evenementen

Stichting Mara Leiden is te bereiken via: leiden@stichtingmara.nl
Hiernaast kan je Mara Leiden volgen op Facebook en op Instagram.

Stichting Mara Leiden Stichting Mara is in 1993 opgericht in de eeuwenoude studentenstad. Het bestuur van Stichting Mara Leiden is geopend door enthousiaste leden van de studentenverenigingen LVVS Augustinus en LSV Minerva. Het bestuur houdt zich bezig met het alleen maar bezig met het ophalen van zoveel mogelijk geld onder de studenten in Leiden, maar ook hechten wij er belang aan om mogelijke naamsbekendheid te scheping ervaren mensen weten wat Stichting Mara precies is en om de situatie in de Balkan in kaart te breng. Om deze reden organiseren benefietborrels waar betrouwbare sprekers komen vertellen over hun relatie tot de Balkan. Daarnaast organiseren wij ook graag feesten waar we geld mee ophalen, en verbinden we onze naam graag aan gezellige evenement.Zo hebben we al een paar bestuursleden van de Leidse Singelloop gerend ontmoet, en heeft een van onze bestuursleden en OC & C Ringvaart Regatta in onze naam geroeid. Geleverd het geld kan vervoerd naar verschillende landen in de Balkan worden georganiseerd. Het doel van Stichting Mara Leiden is omational two transporten organizing of two counselles van Stichting Mara Leiden mee gaan. Als we op transport gaan, gaan we in Nederland met spullen in het land van bestemming te gaan, we gaan met een busje in we hebben Nederland ophaalt spullen meenemen richting de Balkan. Wij, van Stichting Mara Leiden, het belangrijk dat met de naam kinderen en andere zwakkeren in de samenleving worden geholpen. Voor hen kopen we voedselpakketten, medicatie en schoolspullen. Deze artikelen kopen we in het Balkanland zelf, en we hebben onze producten de lokale economie gestimuleerd. In elk vervoer worden onze volgers up-to-date gehouden via Facebook en Instagram, ook wordt er van elk transport een verslag geschreven. Dit alles geven de donateurs direct kunnen zien waar hun geld naartoe gaat. Zo blijft Stichting Mara transparant, en behouden wij het vertrouwen van onze donateurs. Ook donateur worden? Dat kan door dit formulier in te vullen.

Adres Straatnaam 00
0000 AA Leiden